Thursday, June 14, 2012

SATU KE EMPAT

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terkejut seketika saya apabila melihat bilangan halaman yang telah di baca. Terima kasih kerana masih sudi singgah ke sini walaupun sekian lama saya tidak mengemaskini laman ini.


Satu ke empat. Merujuk kepada satu kertas peperiksaan akhir telah pun selamat dijawab. Ya Allah, luluskan lah hambaMu ini. Ya, ini merupakan tahun akhir saya di bumi Serdang ini. Sejujurnya saya tidak sabar untuk berkhidmat sebagai pekerja. InsyaAllah.


InsyaAllah, sekiranya ada kelapangan, saya akan mencoret apa yang patut di sini. Tetapi, lihat lah bagaimana   lingkungan internet nanti. Semenjak kebelakangan ini, agak sukar untuk berada di atas talian. Mungkin Allah menetapkan untuk saya fokus belajar.


Ketulusan hati: Ada tiga lagi peperiksaan yang menanti. Doakan saya ya, kawan-kawan. Terima kasih kerana menjengah. Assalamualaikum.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata. 

No comments: