Wednesday, January 25, 2012

TERUJA

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Selamat pagi diucapkan. Mata saya masih belum mengantuk lagi dan terhasillah tampalan ini.



*Yahoo*
Reaksi teruja. Cantik mata, mahu pinjam boleh?



Teruja. Bukan apa, masih ada yang sudi berkunjung ke laman saya ini.

Kisah saya untuk kenangan saya dan untuk kita semua mengambil ikhtibar di atas setiap perkara yang berlaku.

Nukilan saya menyatakan apa yang saya rasa, idea saya dari Allah Ta'ala.

Terima kasih para sahabat sekalian yang berjaya membuatkan saya teruja mempunyai laman sendiri.

Walaupun masih di domain blogspot dan bukannya .com tetapi tidak mengapa, saya belajar dari hari ke hari.

Wajar saya katakan bahawa penulisan mematangkan seseorang.

Penulisan membuatkan kita teruja seperti elektron-elektron yang melompat-lompat dengan girang menyatakan nilai kegembiraan itu.



*Yahoo*
Inilah elektron yang terkinja-kinja itu. he...he..



Terima kasih berbanyak-banyak kepada yang memberi ulasan.

InsyaAllah, saya akan teruskan menghasilkan karya-karya penulisan saya.

Hanya satu yang saya minta, kita berkongsi kisah kita di ruang ulasan.

Terima kasih kerana membaca. Buat para sahabat, andalah tetamu undangan di hati saya.

Assalamualaikum.

Salam penuh ikhlas daripada perahsia hati.

Ketulusan hati: Tidur ditemani senyuman di hati. Sebelum tidur, doa tidur jangan lupa. he...he...

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: