Wednesday, January 4, 2012

REZEKI TAHUN BARU

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar para sahabat saya pada hari ini? Semoga kita dilimpahkan kedamaian hati dan ketenangan jiwa pada hari ini.

Alhamdulillah, berlalu sudah satu subjek peperiksaan saya pada tahun ini. Syukur Ya Allah walaupun satu subjek telah berlalu.

Lima subjek lagi menanti. Esok dan lusa ada lagi peperiksaan. Maka, mungkin akan berlalu lagi dua subjek. Mungkin, merujuk kepada perkara yang belum berlaku lagi.

Minggu hadapan pada hari Isnin, Rabu, dan Khamis, menjelma lagi peperiksaan saya.

Penat usah dikata, sememangnya. Walaubagaimanapun, semoga keputusan yang bakal dinantikan kelak setimpal dengan duit yang telah saya laburkan.

Saya bukan main loteri. Haram hukumnya. Sila rujuk sini untuk lebih kefahaman.

Alhamdulillah, esok lepas menghadapi peperiksaan, saya akan mengambil rezeki saya. Sila rujuk gambar di bawah.





Dari apa yang diperkatakan, Baucer Buku tersebut bernilai dua ratus ringgit Malaysia. Berapa nilai baucer tersebut, adalah tidak penting, yang penting dapat beli buku untuk semester akan datang. Alhamdulillah.

Oh, syukur tinggal satu lagi semester sebelum melangkah kaki ke alam pekerjaan. Semoga dengan langkah kecil dalam hidup saya, akan memberi impak yang besar untuk keluarga.

Terima kasih kerana membaca. Hanya ini sahaja yang ingin saya coretkan. Doakan saya berjaya dalam apa jua bidang yang saya ceburi nanti. Terima kasih kawan-kawan. Jangan lupa senyum, tidak perlu kata apa-apa. Assalamualaikum.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: