Friday, January 6, 2012

MUKA BARU BLOGGER'S

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semoga anda diberi kesihatan yang baik pada hari ini dan semoga ceria selalu.

Alhamdulillah, satu lagi kertas peperiksaan berjaya dijawab. Tenang rasa hati.

Minggu hadapan, lagi tiga kertas menanti. Doakan saya ya, rakan-rakan.

Mengimbas tajuk tampalan pada kali, saya agak terkejut sebentar dengan muka baru templat blogger's. Ini bermakna, saya perlu belajar membiasakan diri dengan muka baru ini.

Belajar, belajar, dan belajar. Setiap perkara yang baru, saya agak kurang gemar pada mulanya. Bukan apa, mahu memulakan langkah yang baru untuk mendalami sesuatu perkara yang biasa itu perlu memakan masa.

Saya berharap agar saya dapat membiasakan diri dengan templat baru ini. Saya perlu. Kalau tidak, sukarlah untuk saya meneruskan agenda berblogging ini.

Seronok sebenarnya menulis, satu hilang bosan.

Kedua, dapat kenalan. Saya tahu walaupun laman saya ini tidak sebegitu canggih dan cantik seperti insan lain, tetapi saya minat menulis. Eh, menaip.

Semoga dengan berblogging, saya dapat mengurangkan tekanan yang membelenggu diri dengan meluahkan perasaan saya (harap yang positif hendaknya) di sini. Dan anda pun membaca dan bertambahlah tekanan dalam diri anda. Eh, nakal tak saya?



*Yahoo*
Aiskrim pun boleh cair sekiranya dibiarkan dalam suhu yang tinggi. Apatah lagi akal yang sering digunakan untuk berfikir. Saya sendiri pun tidak tahu apakah hubungan aiskrim dan akal. Anda pula bagaimana?


Ketulusan hati: Pasti anda tertanya-tanya mengapa saya menggunakan url dengan nama secretissecret11. Untuk makluman, saya sebenarnya ingin merahsiakan identiti saya pada mulanya. Secret kan rahsia. Maka, rahsia adalah rahsia. Sebenarnya, pada awal waktu saya berblogging, saya langsung tidak menjangkakan bahawa laman peribadi saya ini akan mempunyai sahabat yang mengikuti perkembangan saya. Ternyata, jangkaan saya silap. Masih ada yang sudi berkunjung ke sini. Terima kasih diucapkan. Oh, 11 itu bermaksud tahun saya mula berblogging. Terima kasih kerana membaca. Senyum tidak perlu kata apa-apa. Memudahkan, itu merupakan salah satu kebaikan templat baru Blogger's ini. Oh, ini hanya perkongsian sahaja pada pertama kali penggunaan templat Blogger's yang baru. Assalamualaikum.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: