Thursday, January 19, 2012

MEDIUM HALANGAN

Assalamulaikum dan salam satu Malaysia. Sudah tukar ka? Salam sejahtera kepada salam satu Malaysia. Biasalah, tukar angin. Selamat pagi dan menguruskan hari anda dengan senyuman.

Maafkan saya, sekiranya ada yang menunggu tampalan yang seterusnya dari saya. Saya akui, walaupun saya bukanlah seorang pencoret yang matang dari segi idea dan semestinya bukannya pencopet (pencuri), pasti ada yang akan merindui karya saya iaitu diri saya sendiri.

Bukan tiada idea, tetapi rakan-rakan yang berkunjung ke bilik saya tanpa masa, waktu, dan ketika membataskan saya untuk menaip di laman ini.

Mereka medium itu. Bukan untuk meletakkan mereka sebagai halangan sebenarnya, tetapi, tiada perkataan yang dapat difikirkan buat detik ini.

Biarlah laman ini menjadi laman perahsia hati.

Biarkanlah saya mencoretkan segala-galanya di sini tanpa perlu erti perkenalan inidividu tersebut dalam dunia realiti.

Biarkanlan apa sahaja yang bersarang di lubuk minda anda menjadi tanda tanya yang comel bagi diri saya.

Biarkanlah masa yang merubah penepatan perkenalan ini.



*Yahoo*
Biarkanlah medium itu menjadi salah satu halangan dalam saya berkarya. Akal yang dianugerahkan Allah Ta'ala masih lagi mempunyai kapasiti untuk memikirkan apa yang perlu dikreatifkan untuk menghasilkan karya sendiri. InsyaAllah.



*Yahoo*
Biarkanlah saya menjadi pohon yang tidak sihat di sisi pandangan manusia (ibarat templat laman ini) , asalkan saya masih lagi berjuang untuk meneruskan kehidupan (ibarat catatan saya).



Ketulusan hati: Esok merupakan hari saya perlu menghantar laporan untuk (Projek Ilmiah Tahun Akhir) PITA saya untuk bab satu-pengenalan, bab dua-kajian kesusteraan (literature review), dan bab tiga-kaedah kajian. Ya Allah, permudahkanlah urusan hambamu ini. Perasaan sekarang: Berdebar tiada tetapi tenang (cool) ada. Banyaknya perkara yang ingin dikongsi di sini, tetapi buat masa ini, saya perlu tahu bezakan mana yang perlu didahulu dan mana yang perlu dikemudiankan. InsyaAllah, jika ada masa, saya mahu perbaharui pengepala laman ini. Terima kasih kerana membaca.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: