Friday, January 6, 2012

KARYA LAGI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Jangan terkejut dan jangan membesarkan mata mahu buat reaksi terkejut juga. Dan jangan marahkan saya. he..he..

Ya, anda sekarang berada di laman yang betul. Laman perahsia hati. Oh, ini telah diterjemah ke dalam bahasa ibunda.

Tatkala bosan melanda dan menyucuk-nyucuk pangkal hati, maka terhasillah karya terbaru. Biasanya, gambar pemandangan tersebut adalah dari Yahoo. Semoga saya mampu merealisasikan impian mahu mempunyai kamera canggih satu masa nanti.

Biar mimpi sampai ke bintang. Tetapi, alangkah indah seandainya biar mimpi jadi realiti. tidak begitu?


Karya terbaru untuk pengepala. Sebenarnya, saya rindu untuk menggunakan perisian Adobe Photoshop. Perisian yang dipelajari semasa di matrikulasi dahulu. Masa tetap mencemburui. Jikalau ada masa lapang mahupun tatkala hati sebu dan minda berjerebu, mungkin saya gagahkan diri untuk mengaplikasikan ilmu di dada. Oh, otak saya sudah berkarat. Nanti saya kilatkan kembali. he...he...

Terima kasih kerana membaca.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

1 comment:

Ayuraza said...

Salam..singgah sini..thanks sudi jenguk belog mak awan nano..hehe :P kita baru hegeh2 belajar adobe potosop..tapi yang tahu tukar kaler ngan crop je...muehhehee