Sunday, December 11, 2011

APABILA RAJIN ITU MENJELMA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda yang sudi berkunjung ke laman peribadi saya ini. Ya. Ini adalah teratak hati SECRET IN THE HEART. Kepada para sahabat saya, anda tidak salah tempat kerana di sinilah tempat saya mencoretkan rasa sebagai menambah rencah dalam pembikinan karya saya.

Untuk makluman, apabila perasaan rajin itu menjelma dalam lubuk diri sang penulis, InsyaAllah, saya tidak akan jemu untuk terus memperbaiki dan menambahbaik apa yang perlu untuk laman ini. Bukan apa, setelah lama tidak menukar reka bentuk laman ini, terasa hati di garu-garu untuk berbuat demikian.

Kepada sesiapa yang perasan, semalam saya telah menggunakan pengepala yang lain dan hari ini yang lain pula. Terpulang pada kerajinan yang menuntut kesabaran sang penulis untuk terus berada di landasan kerajinan seadanya.

Ya. Bukan mudah untuk sentiasa berada di landasan kerajinan kerana perkara lain yang perlu diselesaikan yang memerlukan komitmen yang lebih tinggi. Apa lagi, projek ilmiah tahun akhir yang memerlukan penulis untuk lebih memberi kasih sayang berbanding laman peribadi ini. he...he...

Kepada sesiapa yang tidak sempat melihat hasil karya semalam, saya sediakan khas untuk anda. Untuk saya juga pastinya sebagai kenang-kenangan di masa tua nanti. Eh? Sekarang pun tua juga. he....




Karya yang terhasil semalam. Walaupun tidak begitu menarik, ianya merupakan salah satu karya saya.



 

Hasil karya yang masih segar dari saya dengan bantuan sahabat baik iaitu Photoscape.


Sampai di sini sahaja pertemuan kita, jikalau kerajinan melanda pasti akan ada karya yang menyusul selepas ini. Terima kasih kerana membaca walaupun saya tahu mungkin tiada input yang anda dapati daripada tampalan ini. Seperti biasa, sebagai tanda sokongan karya terbaru saya, silalah klik iklan di bawah. Terima kasih.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: