Thursday, November 17, 2011

SEKADAR SELINGAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda yang masih lagi sudi singgah ke sini, semoga urusan kita dipermudahkan pada hari ini, InsyaAllah.

Kejadian ini, berlaku baru sebentar tadi. Sebelum saya menceritakan kejadian tersebut, saya ingin kongsikan sedikit gambar pemandangan yang mencuit hati saya.




*Yahoo*
Indahnya pemandangan yang disajikan.


Baiklah, setelah saya menyimpangkan anda dengan gambar di atas, kini, saya sajikan anda dengan kejadian yang menbuatkan hormon adrenalin saya memuncak dengan kencang.


Sila jangan ketawakan kemahiran saya yang baru bermula untuk mengedit gambar,
Kerana saya budak baru belajar.


Ini adalah kisah benar. Sebagai pelajar, persediaan itu adalah amat penting sebelum memasuki kelas yang ingin dihadiri.

Sebagai manusia juga, kita perlu bersedia dengan apa jua halangan dan dugaan yang bakal mendatang dalam kehidupan kita.

Terima kasih kerana membaca,
Kerana saya hanya insan biasa.

Ketulusan hati: Saya baru berjnak-jinak memggunakan perisian PhotoScape. Ini adalah percubaan kedua saya setelah percubaan pertama membuat pengepala di atas.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: