Friday, November 25, 2011

SEKADAR PERKHABARAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat handai yang masih lagi membawa minda anda untuk melayari laman saya ini. Sempena hari yang mulia ini iaitu hari Jumaat, marilah kita memperbanyak amal jariah kita supaya mendapat keberkatan dari Allah Ta'ala. InsyaAllah hendaknya.

Sebelum meneruskan apa yang ingin diteruskan apa kata kita mulakan dengan senyuman. Senyuman? Ya. Senyuman dengan penuh keikhlasan.



*Yahoo*
Sebab untuk memulakan senyuman.



*Yahoo*
Kucing pun tahu senyum, tahu?



*Yahoo*
Terlebih senyum sudah.


Pasti anda tertanya-tanya apa kaitan senyuman dengan tajuk tampalan pada hari ini. Bukan apa, setelah sekian lama tidak meluahkan idea, saya terasa kekok pula untuk mula mencanai sepatah dua idea. Mungkin nanti, setelah idea tumbuh dan pulih dari ujian peperiksaan yang melanda ditambah pula dengan projek ilmiah tahun akhir, idea itu akan datang dengan sendiri serta dari Allah jua asalnya.

Idea oh idea. Ia datang tidak dijemput, pulang tidak disuruh. Bila-bila ia akan wujud. Jadi, jangan mempertikaikan masa idea akan terus subur dan mekar dari ingatan.

Oleh itu, sementara menanti idea, itulah sebab penulis menyuruh anda untuk senyum kerana tampalan ini adalah sekadar perkhabaran dari penulis untuk anda. Semoga anda tersenyum membaca tampalan ini. Oh, senyum kambing pun tidak mengapa.


*Yahoo*
Inilah yang dikatakan senyum kambing. Kambing yang tersenyum.



 
*Yahoo*
Jangan marah sekiranya anda terasa tampalan ini adalah sekadar menyatakan khabar. Cool and steady lah. he...he...



*Yahoo*
Cukuplah sekadar memberi senyuman sekiranya tidak tahu berkata apa-apa.


Sekian sahaja dari saya untuk kali ini. Penulis masih lagi menunggu idea datang sendiri dengan ikhlas untuk jari-jemari melakarkan apa yang dapat diilhamkan dengan minda.

Terima kasih kerana membaca,
Walaupun tampalan pada kali ini tidak seberapa.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: