Friday, November 18, 2011

MENGADU MANJA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda, insan yang berkunjung ke sini. Buat insan yang pertama kali singgah, selamat berkenalan diucapkan.

Secara terus kepada tajuk tampalan, saya sebenarnya baru perasan yang tampalan ini, semua gambar yang dikongsikan sebelum ini telah hilang.

Untuk lebih tragis lagi, gambar yang saya kongsikan tiada lagi dalam simpanan saya kerana saya telah pun memadamkannya!!! Sedih sangat.

Menangis pun tidak berguna,
Nak buat macam mana?




*Yahoo*
Ini yang terasa mahu mengalirkan air mata. Eh, comel kan kalau menangis sebegini rupa. Tapi, air liur itu tidak mahu lah. he..he...


Kepada anda yang sempat membaca tampalan tersebut berserta gambar yang ada sebelumnya, tahniah diucapkan. Sebaliknya, kepada sesiapa yang tidak berkesempatan, mungkin ini bukan rezeki anda.




*Yahoo*
Trofi penghargaan kepada anda yang sempat menyaksikan gambar yang telah menjadi sejarah tersebut. Terimalah dari penulis. he...he...



 
*Yahoo*
Tiada perasaan tapi comel, kan?


Ketulusan hati: Sebagai pengajaran, saya tidak akan membuang gambar sewenang-wenangnya kerana bukan mudah untuk mengikuti lawatan sebegitu rupa. Semoga insiden ini menjadi pengajaran buat saya. Oh, sedihnya, gambar sudah hilang. Terima kasih kerana datang. sob...sob...


"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: