Tuesday, November 15, 2011

12 - 1 = 11

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat handai yang masih lagi berkunjung ke laman peribadi saya.




*Yahoo*
Saya mulakan tampalan saya dengan senyuman.

Bukan apa. Secara tiba-tiba saya terpandang senarai sahabat saya, saya mendapati bahawa telah kurang seorang sahabat yang 'melarikan diri' dari mengikuti laman ini. Dua belas tolak satu sama dengan sebelas. Oh, tidak mengapa. Saya bukanlah seorang yang akan terasa kecil hati dengan perkara tersebut.





*Yahoo*
Berkecil hati, melarikan diri? Oh, itu bukan sikap saya. 


 
Saya tahu laman ini bukanlah laman yang memberi maklumat yang berguna tetapi ini adalah laman hati saya di kala datang perasaan mahu berkarya, berkongsi pandangan dengan anda serta segala apa yang saya rasa akan saya luahkan dalam laman ini. Sewajarnya dan sekiranya tidak sependapat dengan anda, sila maaafkan saya kerana manusia adalah berlainan sikapnya.

Pandangan. Setiap insan itu pandangan mereka adalah berbeza. Maka, apabila pandangan itu diambil kira, tiada yang benar sepenuhnya atau sebaliknya. Dengan itu, keserhanaan itu adalah paling utama dalam membentuk peribadi kita.



*Yahoo*
Kecil hati itu tidak. Makan hati lagi lah tidak.


Kepada anda semua yang sudi membaca isi hati yang bercerita melalui tangan yang mencoretkan apa yang ingin diperkata, terima kasih diucapkan. Kesibukan duniawi masih menyelubungi saya. Oleh itu, saya jarang meninggalkan jejak saya di laman yang lain sejak sekian lama. Oh, kepada anda terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya sehingga kini. Tidak lupa, terima kasih kerana membaca.

"Silalah klik saya," Iklan ini berkata.

No comments: