Tuesday, October 11, 2011

TERIMA KASIH ANDA






Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat yang sudi berkunjung ke laman peribadi saya yang tidak seberapa ini.

Terima kasih saya ucapkan kepada sahabat yang sudi menjadi pengikut, yang sudi membaca dalam diam, mahupun yang sudi secara tiba-tiba mengintai laman ini secara tidak sengaja. Terima kasih sekali lagi saya ucapkan.

Pada tampalan kali ini penulis ingin meluahkan rasa sukacita kepada anda kerana sudi membaca, mengulas serta mencuci pandangan mata ketika berkunjung ke sini.

Secara dasarnya, bukan niat di hati ingin mewujudkan laman ini. Kepada sahabat yang ingin mengetahui, sila lah membaca tampalan terdahulu yang menyebabkan laman peribadi ini berdiri. Ia bukan berdiri dengan sendiri kerana tanpa saya, siapakah laman ini dan sebaliknya. Benar, bukan? Cuba bayangkan jikalau laman ini berdiri dengan sendiri, siapakah yang menaip setiap tampalan? Siapakah yang mencontengkan idea di dalamnya? Saya rasa ini tidak cukup seram. Anda pula bagaimana?

Terima kasih juga kepada adik saya yang banyak berkongsi ilmu membuat laman peribadi ini. Dia insan yang cukup saya sayangi kerana sentiasa memberi pendorong kepada saya. Terima kasih adik-adikku. Oh, saya sudah nampak tubir mata adik saya bergelinangan dengan air mata. Itu pun jikalau adik saya membacalah. Kalau tidak, tidak mengapa kerana saya pasti sahabat saya sedang membaca sekarang. Ya. Anda yang membaca adalah sahabat saya. Atau anda juga berdiri dengan sendiri. Oh, ini sudah seram. Betul, penulis tidak mengespretasikan perasaan yang tidak wujud. Oh, ayat ini sudah terlalu maju. Maju? Abaikan lah wahai pembaca sekalian.

Terima kasih kepada anda, anda dan anda. Anda yang sudi memanfaatkan masa anda untuk laman yang tidak seberapa ini. Terima kasih sekali lagi.


Terima Kasih



Ketulusan hati: Terima kasih sekalung budi, jangan segan untuk berkunjung lagi.

No comments: